• Gratis levering losgestort
  • Scherpste prijzen
  • Beste klantenservice
  • Snelle, professionele levering

0416-235137
×
Registreren

Persoonlijke informatie

Login Datas

of inloggen

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Veelgestelde Vragen

1. Hoe kan ik betalen?

U kunt op 5 wijzen betalen:
• iDEAL
• Vooraf per bank
• Contant bij aflevering (+ €10,00 rembourskosten)
• Paypal
• Creditcard 

iDEAL :
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. (voor meer info gaat u naar de website van iDEAL)

Vooraf per bank:
U betaalt het verschuldigde bedrag voor levering per bank. Let op: de levertermijn gaat pas in als de betaling door Kranendonk B.V. ontvangen is.

Contant:
Bij bestellingen van bigbags vanaf 1000kg en losgestort split en grind bestaat de mogelijk tot contant betalen bij aflevering (geen pin). Hier zijn €10,00 rembourskosten aan verbonden. 

Paypal: 
Met Paypal kunt u in slechts enkele klikken een betaling voldoen. U wordt na plaatsen van de bestelling doorverwezen naar Paypal, alwaar u inlogt op uw Paypal-account. U kunt dan betalen vanaf uw Paypalrekening, maar ook zonder Paypalrekening kunt u gebruik maken van Paypal. U kunt namelijk bijv. uw creditcard invoeren en hiermee betalen. U hoeft dan enkel de (in Paypal opgeslagen) creditcardgegevens aan te klikken, waarna de betaling voldaan is! Handig is ook dat de betaling direct verwerkt wordt, zodat de levering direct ingepland kan worden. Er zijn uiteraard geen kosten verbonden aan betaling met Paypal (ook het gebruik van Paypal zelf is voor u als klant kosteloos). 

Creditcard: 
U kunt ook eenvoudig, maar zeer veilig betalen met uw creditcard. U kiest dan in het bestelmenu uw kaartmaatschappij, VISA, Mastercard of Maestro, en vervolgens drukt u op "Uw bestelling plaatsen" (nadat u alles compleet heeft ingevuld). U wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van uw kaartmaatschappij, dit loopt via onze betaalprovider Ingenico Payments. U vult uw creditcardgegevens in en bevestigt de betaling. Doorgaans volgt er dan nog een tweede stap waarbij u zichzelf moet identificeren, dit is afhankelijk van uw kaartmaatschappij en uw bank hoe dit vormgegeven wordt. Dit kan een persoonlijke code zijn (deze heeft u normaliter reeds in bezit) of identificatie met PIN-code. Dit is ter preventie van fraude en voorkomt misbruik van uw kaartgegevens als klant. U kunt hierover altijd met uw bank contact opnemen, zij kunnen u hier altijd verder mee helpen. Heeft u andere vragen over of komt u er niet uit online bel of mail ons gerust! 

2. Wat is het levergebied van Kranendonk B.V.?
Wij leveren in heel Nederland, de Waddeneilanden uitgezonderd (op aanvraag). Ook kunnen wij leveringen naar België en Duitsland verzorgen op aanvraag.

3. Wat doe ik met lege bigbags na levering?
Deze mag u houden of weggooien. Er zit geen statiegeld op de bigbags, ook hoeven deze niet geretourneerd te worden.

 

4. Hoe reken ik om van m3 naar ton? 

De meeste split- en grindsoorten alsmede wegen ook ±1500kg per m3, tenzij anders staat vermeld. U doet dan het aantal m3's x 1,5. Nu heeft u het aantal ton.

 

5. Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Al onze prijzen op de website zijn inclusief BTW. 

 

6. Kan ik de bestelling op een ander adres af laten leveren dan het factuuradres?

Ja, uiteraard kan dit. In het bestelmenu kunt u aanvinken of het leveradres gelijk is aan het factuuradres. Zo niet, dan krijgt u daar direct de mogelijkheid om een ander leveradres in te vullen.

 

7. Kan ik ook een proefmonster van een split-/grindsoort krijgen om de kleur of maat te bekijken?

Uiteraard is dit mogelijk. Wij zenden u op aanvraag kosteloos een proefmonster op van alle soorten grind/split. Vul hiervoor het formulier in op de pagina Monsterservice.

 

8. Worden er bezorgkosten gerekend?

Wij rekenen een vaste bezorgtoeslag per bestelling, ongeacht het aantal bags/stuks. Zie de pagina Bezorgkosten voor alle details en mogelijkheden. Verder bieden wij altijd gratis levering binnen 3 werkdagen bij een orderbedrag hoger dan €1250.

Losgestorte materialen worden altijd gratis bij u bezorgd binnen 1-2 werkdagen (in overleg)! 

9. Wat is de levertermijn?

Minibags t/m 900kg:

Minibags t/m 900kg worden binnen 3 werkdagen bij u geleverd. Na bestelling van een minibag ontvangt u (op werkdagen doorgaans binnen ± 1 dag) via email een trackingnummer waarmee u uw zending kunt volgen. Verder zal de chauffeur u normaliter voor levering bellen.

Al onze bigbags en midibags en splitplaten kunnen al geleverd worden binnen 2 werkdagen, indien u heeft gekozen voor de optie levering voor 2 werkdagen of een specifieke dag. Daarnaast bieden wij een voordelige bezorgoptie aan voor levering binnen 3 werkdagen op route van onze transporteur. Welke methode u ook kiest, u krijgt 1 dag voor levering 's avonds bericht per email dat uw order ingepland staat voor de volgende werkdag, inclusief een gepland dagdeel. Let op, voor bestellingen die na 17.00 en in het weekend geplaatst worden geldt de eerstvolgende werkdag nog niet als eerst mogelijke leverdag, aangezien de planning dan al gemaakt is. 

Losgestort split/grind:

Losgestort split/grind kan doorgaans binnen ± 1-2 werkdagen na bestelling / betaling geleverd worden: U kunt zelf een gewenste leverdatum aangeven (min. 48u na bestelling) en onze planning neemt dan contact met u op. Heeft het nog meer spoed of heeft u andere vragen, neemt u even contact op met ons. 

 

10. Krijg ik een orderbevestiging?

Ja, u krijgt altijd direct na het plaatsen van de bestelling een orderbevestiging per email. U krijgt dit op het opgegeven emailadres.

 

11. Moet ik verplicht over een emailadres beschikken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, u kunt ook zonder emailadres bij ons bestellen. Dit kan echter niet via internet. Indien u geen emailadres heeft, kunt u uw bestelling het beste telefonisch plaatsen. Bel hiervoor op 0416-235137.

 

12. Levering op zaterdag?

Helaas leveren wij niet op zaterdag.

 

13. Ik ben een zakelijke klant en wil de bestelling direct bij mijn klant laten afleveren. Is dit mogelijk?

Uiteraard is dit mogelijk. U kunt een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Indien gewenst kunt u bij de opmerkingen aangeven dat het om een levering bij uw klant gaat, dan zorgen wij dat er neutraal afgeleverd wordt met uw bedrijfsnaam als afzender.

 

14. In navolging van de vorige vraag: Zijn de bigbags voorzien van een opdruk?

Nee, onze bigbags zijn blanco, zonder opdruk. Zo bent u verzekerd van een neutrale levering bij uw klant!

 

Ga naar het assortiment!

 

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per email of bel ons: 0416-235137.

Our team
Persoonlijk advies?

Wilt u advies of heeft u een vraag over onze producten?

Our team